2011. szeptember 22., csütörtök

ELF haul

Az utóbbi időben elég sok -50%-os kedvezmény volt az e.l.f.-nél úgyhogy elég könnyen rábeszéltem magam néhány dologra.

studio blush (blushing rose)



mineral lipstick (natural nymph, royal red)


natural nymph - egy tökéletes nude szín


royal red - egy gyönyörű bordó, igazi őszi boros szín 


rendeltem még 3 ecsetet is a studio line-ból, eddig csak az olcsóbb ecsetekből próbáltam párat de igazából nekem azok is tökéletesen beváltak, úgyhogy gondoltam kipróbálok többet is.

kabuki face brush



láthatjátok egy nagyon pici de tömött és puha kabukiról van szó, nagyon kíváncsi vagyok rá :)

studio stipple brush

nem nagyon volt még ilyesmi ecsetem, remélem beválik majd! krémes pirosítók, alapozók felvitelére tervezem használni leginkább.

powder brush

ezt is púderre, alapozóra szántam... meglátjuk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése