2012. január 2., hétfő

Kedvenc beauty (+hajcsodás) bloggerinák




Nagyon régóta nézegetem már youtube-on a sminkelős videókat és az az igazság, hogy a legtöbb (népszerűbb) gurura már ráuntam egyszerűen.. Sajnos nem mindenkinek tesz jót a hírnév és a tömérdek tesztelésre felajánlott termék. :) De ennek ellenére se voltam hajlandó lemondani a a reggeli teám/kávém mellett a videó-adagomról, úgyhogy új (talán kevésbé ismert) youtuberek után kellett néznem.





Az első Sandra, egy svéd leányzó, nagyon aranyos akcentussal. :) Igazán kedves lánynak tűnik és nem fél a színektől sem!



Vivianna egy angol bloggerina, nagyon szép, szimpatikus lány, aki egyébként megnyerte idén a Cosmopolitan Blog Award-ot a 'Best New Beauty Blog' kategóriában!



Jess egy nagyon kis fiatal, 17 éves lány szintén Angliából.



Rachel a CheckInTheMirror csatornáról -  talán a stílusa néhány embernek már túl soknak tűnhet, esetleg műnek is. Én is csak nemrég fedeztem fel a leányzót és egyelőre még élvezem a videóit (amik szuper minőségűek egyébként). :)



+ 2 hajas témával foglalkozó blogot is meg kell említenem


Ha valakit érdekelnek a hajápolással, hajnövesztéssel kapcsolatos dolgok a hoxa.hu-n érdemes keresgélni. Ugyanis itt nagy népszerűségnek örvend minden hónapban a hajnövekedés dokumentálása egy csíkos póló segítségével. Úgyhogy, ha ricinusolajról szeretnétek többet megtudni, pontos használatáról, egyéb praktikáról akkor érdemes szétnézni.

Amit leggyakrabban szoktam megnézni, mert szerintem egy nagyon aranyos és segítőkész lány az írója:  Hettii naplója.

Gyönyörű haja van és nagyon inspirálóan tud hatni az emberre! :)



Végezetül pedig egy nagyon jó barátnőm blogját - better-hair-days - szeretném bemutatni. Fodrásznak tanul jelenleg és ő is gyönyörűséges hajzuhataggal büszkélkedhet. Ebből adódóan jó adag hajkencét kipróbált már és ért is hozzá, nem csak ír a nagyvilágba, nézzetek be hozzá is! (Bár mostanában kicsit elmaradtak a bejegyzései de hamarosan visszatér az íráshoz. ;))



 


2 megjegyzés: